niedziela, 26 grudnia 2010

Wish List


  1. Futerko -  oczywiście sztuczne
  2. Converse - jestem fanatyczką tych butow.
  3. Charms - gdy dostałam bransoletke bylam jakas zniechęcona tym, ale teraz mam obsesje. 
  4. i 8. i 13. i 16 Torba - szukam idealnej, bardzo duzej. Jesli nic nie znajde kupię Longchampa
  5. Podobne widziałam w h&m, ale to bylo dawno, a te kosztują 325 euro
  6. Szukam takich butów od 4 miesiec. Jesli ktoś widział podobne proszę o informacje
  7. Luźna sukienka - ich nigdy nie jest za duzo. Gdy mam taką baze moge powariowac z dodatkami
  8. ...
  9. To jest akurat mój kaprys, nie kupie jej ale jest przepiekna i mysle o zrobieniu czegos podobnego sama
  10. Po taką broszkę sie wybieram na Pchli Targ
  11. Znalazłam podobne w Bershce i zamierzam je zakupic bo wyglądaja swietnie
  12. Uwielbiam pierscionki z czerwonymi oczkami, mam jeden ale zaczeły wypadac kamyki z niego :(
  13. ...
  14. Strasznie podoba mi sie z tą apaszka. Postaram się sama to wykombnowac
  15. h&m
  16. ...
  17. Marzą mi się takie buty, ale w kolorze niebieskim. Podobno są w Zarze, ale ja ich nie widziałam
  18. Sukienka z Zary. Mam zamiar ją zakupić, tylko że w kolorze czarnym.


Brak komentarzy: